(林保華按:香港民主黨的“大佬文化”常被人批評,但是至少他們不敢公開鼓吹;本來以為社民連可以脫俗,然毓民在交班後還鼓吹“八老治國”式的“三老治黨”,毓民兄,你這位反共老將可不能晚節不保啊。)

隔牆有耳:黃毓民再批阿陶
2011年01月06日
(4人)瀏覽人次:3,267回應:0
FacebookTwitter轉寄朋友文章回應
早排越洋插社民連主席陶君行無能力領導個黨嘅黃毓民,返港無耐,噚日再批評時調校火力,指當日唔係指阿陶「整體上唔適合做主席」,只係單純針對佢處理「維園阿哥」任亮憲涉強姦案一事表現。毓民又透露黨內一眾「老人家」,即係三個立法會議員,原本計劃畀阿陶做兩屆主席,試練實力後再參選立法會,可惜阿陶上任後壓唔住場,「現時呢個計劃似乎唔係我哋能力可以控制到,我哋要幫佢都難」。
毓民又話,交棒時大膽將黨領導層年輕化,效果差強人意,除咗因為有人「人性惡劣」,一味內鬥置「同志」於死地外,亦有人「以為我哋真係交咗個黨畀佢,真係一個好美麗嘅誤會」。毓民強調冇實際行動倒陶,但稍後三個立法會議員會就社民連整合「提供好重要嘅說法」,以助化解黨爭。
香港蘋果日報

arrow
arrow
    全站熱搜

    LingFengComment 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()